Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 40 in /home/jgpbvblt/20plast.com/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 39 in /home/jgpbvblt/20plast.com/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
لیست قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ضخامت بالا - 20 پلاست

لیست قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ضخامت بالا

لیست قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ضخامت بالا و کیفیت عالی در این شرکت در حجم های عمده به فروش می رسد. ظروف یکبار مصرف آلومینیوم یکی از انواع محصولات یکبار مصرفی تولید شده در ایران است که خریداران خاص خود را دارد. این ظروف به دلیل اینکه کیفیت بالایی دارد و می توان از آن ها استفاده زیادی کرد خواهان زیادی نیز دارد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین انواع این محصولات آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیوم در این شرکت تولید می شود و خریدارها می توانند با قیمت های مختلف این محصولات را از انبار استعلام قیمت کنند.

قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و ضخامت آنها

ظروف آلومینیومی از جمله محصولاتی هستند که انواع مختلفی داشته و خریدارهای زیادی این محصولات را از شرکت های تولیدی در حجم های عمده خریداری می کنند.

تولید کننده های حوزه ظروف آلومینیومی نیز این محصولات را در حجم های بالا تولید می کنند و به بازار خرید و فروش در سراسر کشور عرضه می کنند.

البته باید در نظر داشت که هر خریدار برای دریافت و خرید محصولات خود پارامترهای خاصی را مد نظر خود قرار می دهد.

برخی از خریدارها پارامتر قیمت و برخی پارامتر کیفیت را مهم می دانند. پارامتر کیفیت یک مسئله مهم در انتخاب بسیاری از خریدارها است.

به همین علت شرکت فرتاک ارائه دهنده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ضخامت های 55 و 60 و 65 میکرون است. لازم به ذکر است که بعضا برخی از ظروف دارای ضخامت های 70 میکرون نیز می باشد.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی:

  • تک پرسی
  • نیم پرسی
  • یک و نیم پرسی
  • دو پرسی
  • سه پرسی
  • دو خانه
  • سه خانه
  • دیس جوجه
  • خورشتی
  • و غیره

برای خرید و سفارش هریک از این ظروف می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

دریافت قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

قیمت در هر خریدی یکی از مهم ترین پارامترهای خرید است. به همین علت برای خرید و فروش هر ظرف یکبار مصرفی ابتدا قیمت محصول را بایستی دریافت کرد.

در این شرکت به علت این که محصولات تنها به صورت عمده خرید و فروش می شوند، قیمت ها نیز به صورت عمده و با حجم خرید بالا ارائه می شود.

یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای دریافت قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی این است که با کارخانه ها و مرکزهای عرضه کننده اصلی این محصولات تماس بگیرید.

راه های مستقیم ارتباطی با مجموعه فرتاک در زیر این نوشته درج شده است.

قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

کارخانه تولید انواع ظروف و فویل آلومینیومی

در کنار ظروف یکبار مصرف آلومینیوم، محصول دیگری نیز در این شرکت عرضه می شود. این محصول فویل آلومینیومی است که کاربرد بسیار زیادی دارد.

این فویل ها در عرض های مختلف به خریدارها ارائه می شوند.

برای خرید این فویل ها و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات می توانید با شرکت فرتاک تماس بگیرید.

قیمت فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

 

خرید ظرف آلومینیومی یکبار مصرف غذا تکپرسی

ظروف یکبار مصرف غذا آلومینیومی تک پرسی یکی از پر درخواست ترین محصولات این شرکت است. معمولا در بیشتر رستوران ها و یا مرکز های ارائه دهنده از این ظروف درخواست خرید زیادی می شود.

این محصولات در ضخامت ها و قیمت های گوناگون وجود دارند تا خریدارها بتوانند خرید خود را با حق انتخاب بیشتری انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما