Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/jgpbvblt/20plast.com/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی در طرح های متنوع - 20 پلاست

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی در طرح های متنوع

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی در متنوع ترین طرح ها و مدل ها و در سایزبندی های متفاوت به صورت عمده در شرکت بیست پلاست اعلام می شود. این محصولات دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک از آن ها می توانند مزیت های بسیاری را برای تولید کننده های حوزه های مختلفی از محصولات غذایی و خوراکی مانند خشکبار و میوه خشک، شیرینی و شکلات، آجیل و نمونه های دیگری از این محصولات به همراه داشته باشند.

ظرف کریستالی درب دار خشکبار و شیرینی

ظرف کریستالی درب دار یکی از بهترین نمونه ها برای بسته بندی انواع خشکبار و شیرینی به حساب می آید. در ایران تولیدی های بسیار زیادی در زمینه های محصولاتی مانند میوه خشک، آجیل، دسر، شیرینی و شکلات و سایر نمونه ها در این حوزه فعالیت می کنند.

بسیاری از این تولیدی ها برای عرضه محصولات با کیفیت خود تلاش دارند تا آن ها را در بهترین بسته بندی ارائه دهند.

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی در طرح های متنوع

ظروف یکبار مصرف کریستالی یکی از بهترین نمونه هایی است که می توان در این زمینه آن ها را مثال زد. این محصولات شفافیت بالایی دارند و مهم ترین مزیت آن ها درب دار بودنشان است.

ظروف یکبار مصرف کریستالی که برای بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های خشک استفاده می‌شوند، معمولاً از پلاستیک‌های شفاف و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند تا ظاهری شبیه به شیشه داشته باشند. این ظروف در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی موجود هستند و مزیت آن‌ها در این است که محتویات داخل آن‌ها به خوبی قابل مشاهده است.

استفاده از این نوع ظروف برای محصولاتی مانند خشکبار و میوه‌های خشک، جذابیت محصول را افزایش داده و به مشتری امکان می‌دهد تا کیفیت محتویات داخل ظرف را قبل از خرید بررسی کند. همچنین، این ظروف معمولاً دارای درب‌های محکم برای حفظ تازگی و کیفیت محصولات هستند.

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی بسته بندی

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی بسته بندی بر اساس پارامترهای مختلفی مشخص می شود. یکی از مهمترین پارامترها حجم خرید است که شرکت بیست پلاست به دلیل داشتن فروش عمده، قیمت عمده محصولات را به خریداران اعلام می کند.

در کنار این ها می توان به کیفیت محصولات هم اشاره کرد که تاثیر مستقیمی بر قیمت گذاری محصولات دارد.

همچنین سایز و نوع ظرف از دیگر عامل هایی است که تاثیر زیادی روی قیمت گذاری دارد و می تواند نرخ محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

در کنار این ها باید عوامل دیگری مانند قیمت مواد اولیه تولید را هم در نظر داشت که گاها دارای نوسان می شود و قیمت محصول را تغییر می دهد.

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی بسته بندی

ظروف یکبار مصرف کریستالی برای بسته‌بندی خشکبار و میوه خشک مزایای زیر را دارند:

شفافیت بالا: امکان مشاهده مستقیم محتویات بدون نیاز به باز کردن بسته‌بندی.

جذابیت ظاهری: ظاهر زیبا و شیک که می‌تواند توجه مشتریان را جلب کند.

مقاومت در برابر شکست: اگرچه شبیه به شیشه است، اما معمولاً مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد.

سبکی و قابلیت حمل آسان: نسبت به ظروف شیشه‌ای سنگین‌تر، حمل و نقل آن‌ها راحت‌تر است.

فروش عمده ظروف یکبار مصرف کریستالی

فروش عمده ظروف یکبار مصرف کریستالی توسط معتبرترین شرکت فعال در این زمینه انجام می شود. شرکت بیست پلاست با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش عمده انواع ظروف یکبار مصرف، بهترین نمونه های این محصولات را با بهترین قیمت در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار می دهد.

قیمت ظروف یکبار مصرف کریستالی در فروش های عمده یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران قصد دارند تا قبل از خرید به آن دست پیدا کنند. در این راستا می توان با مشاورین بخش فروش ارتباط گرفت.

فروش عمده ظروف یکبار مصرف کریستالی

به دنبال ظروف یکبار مصرف کریستالی با کیفیت بالا هستید که هم زیبایی داشته باشند و هم کارایی؟ شرکت بیست پلاست با ارائه محصولاتی درخشان و مقاوم، انتخاب اول شما برای بسته‌ بندی خشکبار و میوه‌های خشک است. این شرکت تمامی سفارشات را به سراسر کشور عرضه می‌کند و با اطمینان می‌گوییم که هر بسته‌ای از ما، نه تنها محصولات شما را در برابر آسیب محافظت می‌کند، بلکه جذابیت آن‌ها را نیز دوچندان می‌سازد.

با بیست پلاست، تجربه‌ای نو در بسته‌ بندی را کشف کنید

جهت دریافت کاتالوگ می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا محصولاتتان را با ظروفی شایسته‌ کیفیت‌شان به دست مشتریان برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما