Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/jgpbvblt/20plast.com/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/jgpbvblt/20plast.com/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکس - 20 پلاست

فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکس

قیمت خرید و فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی بر حسب نوع و اندازه ای که دارد تعیین می شود. به طور کلی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی لوکس یکی از جدیدترین و شیک ترین محصولات تولید شده در بازار ایران است که خریدارها و مصرف کننده های زیادی را دارد.

ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی

امروزه می بینیم که خانم های خانه دار و بسیاری از مصرف کننده های دیگر جهت سرو ژله در میهمانی های خود، ژله را در ظروف یکبار مصرف سرو می کنند.

این ظروف یکی از جدیدترین تولیدات حوزه محصولات یکبار مصرفی است که خریدارهای زیادی را پیدا کرده است. مدل های متنوعی این محصولات در تولیدات خود دارند توجه بسیاری از خریدارها را در سطح کشور جلب می کند.

نمی توان گفت که فقط یک نمونه از این محصولات در ایران تولید می شوند. این ظروف تا حد زیادی تنوع دارند که حتی ابعاد و اندازه های مختلف را هم در بر می گیرند.

یکی از مشکلات اساسی در میهمانی ها و در مجالس این است که ظروف باید ویژگی های خاصی را دارا باشند. برای مثال:

  • در میهمانی نشکنند
  • سبک باشند
  • شیک باشند
  • قیمت مناسب داشته باشند
  • اندازه های کوچک را هم داشته باشند

این پارامترها برای استفاده کننده ها حائز اهمیت است به همین علت همیشه دنبال یک ظرف باکیفیت و شیک هستند. اگر از ظروف شیشه ای و چینی برای این امور استفاده کنیم اگر چه دارای جذابیت و شیک بودن هستند اما سایر پارامترهایی که از آن ها نام بردیم را ندارند.

در اینحا تولید کننده ها به تولید محصولات جدیدی در ایران پرداختند که هم ظاهر بسیار شیکی دارند و هم سبک و نشکن هستند. از طرفی قیمت این محصولات با سایر ظروف دارای تفاوت قیمت بسیار زیادی است.

این شرکت نمونه های مختلف این ظروف را با قیمت های مختلف تولید و وارد بازار های خرید و فروش داخلی و صادراتی می کند.

ظروف یکبار مصرف لوکس درب دار

فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی

یکی دیگر از محصولات لوکس و شیکی که در این شرکت تولید می شود، ظروف کریستالی بسته بندی درب دار هستند.

تولید کننده های زیادی در ایران محصولات مختلفی مانند شکلات، شیرینی خانگی، دسر، سبزیجات و … را وارد بازارهای خرید و فروش می کنند. این تولید کننده ها همیشه به دنبال این هستند که برای بسته بندی محصول تولید شده خود ظرف مناسبی را تهیه کنند.

ظروفی که به عنوان ظرف بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد، بایستی حتما دارای یک درب باشد. این درب یک ویژگی مهم را نیز باید داشته باشد و آن هم این است که روی ظرف کاملا کیپ شود.

ظروف تولید شده در این شرکت دارای درب دار شیک و شفافی هستند و می توانند نمونه های مختلفی را داشته باشند.

با توجه به گستردگی این محصولات می توانید انواع مدل ها و کاتالوگ محصولات را در اینجا ببینید.

قیمت فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی

فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی

با نظر به تنوع زیادی که در ظروف یکبار مصرف دیده می شود مسلما قیمت این محصولات هم با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. برای خرید و سفارش انواع این محصولات می توانید از طریق کارشناس های بخش فروش این شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما